Domáce tortilly



So sestrou obľubujeme mexickú kuchyňu, obzvlášť máme radi tortilly. Sú chutné, jednoducho sa pripravujú a naplniť si ich môžete s čím chcete, čo máte radi. V obchodoch sa zväčša dajú zohnať len pšeničné tortilly, niesú zlé, dlho som si kupovala len tie, ktoré predavajú v obchodoch. Potom som sa ale rozhodla, že by som aj mohla skúsiť urobiť domáce tortilly , tak som začala hľadať nejaké recepty a zapáčil sa mi recept na kukuričné tortilly, skúsila som to a vyšli super J Príprava nieje zložitá a chutia oveľa lepšie ako tie v obchodoch.


Čo budeme potrebovať?

  • 300 g kukučičnej múky
  • 250 g hladkej múky
  • 1 dl olej
  • lyžička soli
  • okolo 500 ml vody (podľa potreby)


  1. Do misy vysypeme kukuričnú a hladkú múku, pridáme olej a lyžičku soli (môžete tam pridať aj trochu čierneho korenia alebo aj iné korenie) a podľa potreby prilievame vodu. 
  2. Suroviny spracujeme do vláčneho cesta. 
  3. Cesto v miske si prikryjeme celofánovým sáčkom a dáme ho do chladničky približne na hodinu (nebude vadiť, ak by postálo aj trochu dlhšie). 
  4. Potom cesto vyberieme a rozdelíme si na malé časti, podľa toho aké veľké chceme mať tortilly. 
  5. Jednotlivé časti cesta si rozvaľkáme do tvaru tortilly a potom ich dáme piecť na panvicu.
  6. Tortilly si naplňte podľa svojej predstavy, ja si ju najčastejšie plním chilly omáčkou, kuracím mäsom, syrom a zeleninou J

































Komentáre

Obľúbené príspevky