Panini s avokádom















Panini je v podstate toastový chlieb, ktorý je zapečený. Zapiecť ho môžete, buď v zapekacom grille, no ak nemáte zapekací grill, kľudne môžete použiť aj panvicu. Ja som si dnes so sestrou urobila panini s avokádom na vrúbkovanej panvici. Najprv vám napíšem ako si pripravujeme avokádo a potom ako si najčastejšie pripravujeme panini.

AVOKÁDO

Na prípravu avokáda budeme potrebovať :
  • avokádo
  • 1 citrón 
  • 3 kúsky syra Karička, alebo môžu byť aj 3-4 plátky taveného syra
  • soľ
  • čierne korenie
  • citrón a syr závisí od vlastnej chuti, ja zvyknem dávať 1 celý citrón  a miešam syr karičku s taveným cheddar syrom
POSTUP

Avokádo si očistíme a v mise spolu s vytlačeným citrónom, syrom rozmixujeme. Osolíme a pridáme trochu čierneho korenia. Všetko dobre premiešame.




PANINI

Čo budeme potrebovať?

  • toastový chlieb
  • avokádový dip
  • syr 
  • zeleninu (paradajka/paprika)
  • hlávkový šalát
  • šunka
  • olej








Ja používam tramezzino chlieb, no v podstate je to taostový chlieb len inak vyzerá a nemá tie okraje. Rozrežem si ho a obidve polky natriem avokádovým dipom a potom jednu polku obložím, spojím a je to.
Panvicu si vopred pokvapkám olejom, ja používam olej v spreji a potom už len dáme piecť samotné panini.

A tu už máme hotové panini J

Komentáre

Obľúbené príspevky